First swedish class

Musím říct, že dnešek byla vážně skvělí den! Ráno jsem poprvé zavezla děti do školky sama. Všechno šlo celkem fajn, bez nějakých větších komlikací. V 9:30 mi začala první hodina švédštiny. Jsem z té školy/kurzu nadšená.
1) Měla jsem možnost poznat spoustu nových holek. Je nás tam 11 a všechny jsme ve Švédsku jako au-pair.
2) Už po první hodině vím, jak mám říct pár věcí.
3) Učitelka je hrozně fajn a milá!

Po kurzu jsem šla s holkama na oběd. Bylo to fajn, až na to že všechny holky  byly z Německa a mezi sebou většinu času mluvily jen německy. Jen jedna holka mluvila se mnou anglicky, což bylo fakt super! :)

Joo a taky chci pogratulovat Barbuše, která dneska maturovala a všechno to parádně zvláádla!

Samé dobré věci se dneska stali! Takhle pozitivně naladěná, už jsem hodně dlouho nebyla. Co na to říct prostě jsem štastná, že teď jsem tam kde teď jsem! ♥

Menší vzpomínka na minulý rok ve škole s Barbuchou!


Žádné komentáře:

Okomentovat