I can´t believe I am really here!!

Léto uteklo strašně moc rychle a já vážně nemužu uvěřit domu, že už teď jsem ve Švédsku. Tohle je něco co jsem chtěla hodně dlouhou dobu a teď je to konečne tady! Jsem tu jako au-pair přímo ve Stockholmu♥ hlavním městě Švédska.

Přiletěla jsem 10.9. kolem 17:30. Co se týče cesty tak všechno probíhalo v pohodě. Jela jsem z Břeclavi vlakem do Prahy. Vlak měl sice menší zpoždění, ale i tak jsem měla dost času na to jít s Terkou na oběd. Ta byla au-pair ve Švédsku minulý rok :) Pak už mě čekala jen cesta na letiště a let samotný. Jelikož létání uplně zbožňuju tak na let jsem se těšila hodně a navíc, když jsem veděla co mě tady čeká :) S asi půlhodinovým zpožděním jsem konečně přiletěla do Stockholmu kde mě čekal Po - otec děti a jeli jsme domů. Měli jsme večeři, seznámila jsem se s díťatama a totálně unavená po celém dnu cestování jsem šla spát do nového pokoje, kterej je parádní!



V pátek  a v sobotu mě ukázali okolí. Je to tu všude hrozně krásný! Hned za barákem je voda a super cesta jak na procházky tak i na běhání. Takže hned jak dopíšu tenhle článek tak se jen převlaču a poběžím! 

V neděli jsem strávila už s Lenkou ve městě. Stockholm je táák překrásnéé město! 




Zatím si dny tady moc užívám. Zítra budu mít první hodinu švédštiny, na kterou už se taky moc těším. Hlavně až poznám nějaké nové lidi! :) Já ted jdu běhat kolem krásné vody! :) 








1 komentář:

  1. To je super, jsem zvedava na dalsi clanky.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat