Weekend! ♥

Juchů dokopala jsem se k napsání článku! :D Tak doufám, že aspoň máma a babička budou mít radost.

Píšu po víkendu, kterej jsem měla krásně prodloužený! Měla jsem volno od čtvrtka do neděla! ♥ Paráda prostě!

Ve čtvrtek jsem měla ráno švédštinu a pak už jen volno. Vyrazila jsem teda s holkama ze školy na kafe. Jelikož já i Kenza jsme měli po kafe hlad tak mě Kenza pozvala ještě k nim na oběd! A musím říct, že měla nejlepší brownies na světě♥ Thank you so much Kenza!!

V pátek jsem dopoledne šla ven s Kenzou. Ona chtěla nakupovat, takže jsme prošli nějaké obchodu, zašli na kafe. Pak mi řekla, že ani skoro po dvou měsících ve Švédsku se nebyla podívat na paláác!!! Takže jsem ji tam vzala (mám strašně skvělej pocit z toho, že už se tu začínám orientovat)! Ona musela kolem třetí pracovat, ale já jsem měla volno takže jsem počkala na Lenku než skončí v práci a pak jsme šli do gym! Ted mám kartičku na zkušební týden, jelikož ještě nemám pořád zařízený bankovní účet. Takže po tom týdnu musím počkat než se mi vyřídí občanka a pak ta karta a už budu moc chodit do gym pořád!

V sobotu jsme potom já, Lenka a Kenza s jejimi rodiči zašli do Nordiska muzeum. To bylo tak velkéé! :-O Ale hodně věci se mi tak líbilo a celkově jsem si ten den prostě užila! :) Jen teda mě pěkne boleli nohy :D Večer jsme chtěli s Lenkou zase do gym, jenže oni už v 18:00 měli zavřeno!! Jak budu moc chodit, až budu mít ten účet tak budeme chodit jinam :D
No jelikož gym nám nevyšla tak jsme se s Lenkou alespoň prošli po krásném Stockholmu ♥ Miluju to tady čím dál víc a víc! Jak jsme se procházali tak nás napadlo, že vlastně večer by jsme mohli jít na bowling.. Což teda dopadlo uplně jinak - nakonec jsme měli takovou malou party na bytě :D Ale taak byla to sranda!

Neděle ta potom, už byla hodně takové klidná a holčičí - dopoledne nákupy a odpoledne koukání na telku, dělání se vlasů a pití kafe! :D Prostě pohoda! :)

Teď, už zase pěkně pracuju. Děcka dneska ze školky sice nevyzvedávám, ale pak už sněma budu az do večera! Ale včera byli hodní uplně tak snad dneska budou taky! 






2 komentáře:

  1. to je úžasné :), ty fotky práda.. Jen jsme se chtěla zeptat, s tou občankou. To si děláš novou? Proč? Budeš tam mít trvalé bydliště ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Potřebuju tu občanky, abych mohla mít učet u švédské banky :) teď vlastně mám trvalé bydliště tady, jelikož jsem tu normálně registrovaná že tu žiju! :))

      Vymazat