#Breakfastlover


Snídaně je ,už nějaký ten rok, mým oblíbeným jídlem celého dne! A dneska jsem si ji o to víc užila, jelikož jsem ráno nemusela děti do školky zavést já. Takže potom co všichni odjeli, já jsem si v klidu udělala snídaní! Takovuu mňamku - chleba s arašídovým máslem a banánem s nakrájeným jabkem! Miluju ovoce ke snídani. ♥
Prostě skvělý start do nového dne! :) V plánu toho na dnešek zase tak moc nemám. Kolem 12:00 jedu do města s Kenzou na kafe. Pak jen vyzvednu děcka, udělám věčeři a počkám než jejich táta přijede domů. Jelikož je dneska naprosto dokonalé slunečné počasí tak přemýšlím i nad tím si jít zaběhat a nebo aspoň udělat nějaký ten homeworkout! :D Nemůžu se dočkat, až mi konečně dojde moje švédská občanka a budu si moc založit účet a zatím chodit do gym! :D

Teď se jdu dodívat na poslední díl Hart of Dixie a užít si ještě trochu toho ráno! :)  Doufám, že Vaše ráno bylo stejně dobré jako to moje ♥






1 komentář: