Day by day..

Dny tu utíkají strasně rychle. Zítra to bude, už dokonce 2 měsíce co jsem tu! Každým dnem jsem tu raději a raději! :)

Tento víkend jsem hlídala Alfreda s Astrid, jelikož jejich rodiče odjeli na víkend na konferenci ohledně jejich práce. Měla jsem z toho původně trochu strach, že děcka budou zlobit a nebo pořád brečet, že chtějí rodiče. Moje obavy se nenaplnily! :D Byli hodníí a já jsem si i ten víkend s něma užila! :)

Včera odpoledně, už jsem měla volno. S Lenkou jsme původně chtěli jet do IKEA, ale nakonec jsme skončily jsem ve městě. Ona si koupila sadu od MAC a já se tam totálně zamilovala do jedné rtěnky(ne kecám, já se zamilovala skoro do všech :D). Jenže teď prostě chci šetřit, takže jsem byla silná a nekoupila jsem si nic z MAC! :D Jsem na sebe pyšná :D

Co se týče dneška tak mám volno, než pujdu vyzvednout děcka ze školy. Ráno jsem si chtěla jít zaběhat, ale déšť mi překazil moje plány! :/ Pršelo prvně jen trochu a tak jsem si řekla, že to nevadí, že to třeba přejde. No prd to přešlo. Začalo ještě víc takže po 1 km jsem běžela zase zpátky domů. Vyuklízela jsem si pokoj, umyla všechny make-up štětce a dala si homewourkout #icanfeeltheburnrebecca :)

Doufám, že máte všichni super start do nového týdne :) Já totiž mám uplně parádníí - jsem plná pozitivní energie yeeeah! ♥;D

Fotky z minulého víkendu: 



 

Žádné komentáře:

Okomentovat