Little things ♥

Dneska mám skvělí den! Konečně jsem totiž dneska dostala svojí "švédskou občanku". Jsem z toho uplně nadšená! Huuraaay!!Takže hned co jsem dostala občanku, jsem bežela do banky a konečně mám i svůj účet. Teď už jen musím počkat než mi dojde karta ♥ Jsem z toho fáákt hodně nadšená. 

Jinak otevřeli nám tady ve Stockholmu nové největší obchodní centrum z celé Skandinavie. Takže jsme tak s Lenkou samozřejmě hned museli v sobotu jít. No a teda na to, že jsem nečekala, že si koupím 1 věc, tak nakonec jsem si jich koupila celkem dost. Peněženka utrpěla , ale na druhou stranu, brzo bude zase výplata. Dobře né tak brzo, ale jsem optimista :D 
Sobotní večer jsem potom s Verčou vyrazila do výru velkoměsta. Nedopadlo to sice uplně tak jak jsme plánovaly, ale i tak to byla sranda! Tento pátek jdeme někam na party zase tak snad to bude, už víc podle našich představ! :)

Poslední dobou si čím dál víc začínám uvědomovat, jak nejvíc záleží na těch maličkostech, které nám dělají radost. Neříkám, že mám na 100% perfektní život,  ale i tak mám toho strašně moc čeho si můžu vážit a co mě prostě udělá radost  a na to se snažím myslet pokaždé, když prostě nemám tu nejlepší náladu a fakt je, že to pomáhá! :) Buďme všichni pozitivní!





Žádné komentáře:

Okomentovat