Last days .. :)

Přístí týden touto dobou se budu nervovat u balení kufru. Už teď mám hrůzu z toho jak všechny krásně zabalené Vánoční dárky namačkám do kufru a budu muset je beztak v Česku muset "přebalovat" ať to nějak vypadá :D

Každopádně si svoje dny předtím než odletím na Vánoce do Česka tady užívám! Včera to bylo přesně tři měsíce co jsem tady! prostě wauu nemužu tomu pořád nějak uvěřit :D ♥ Ve středu jsem si udělala holčíčí dopoledne. Ráno jsem si zacvičila, dala koupel a relaxovala. Někdy prostě tohle je přesně to co potřebuji :)
Včera jsem potkala Kenzu. Obě jsme museli udělat nějaký ten nákup jídla pro rodinu a pak jsme šly k ní domů koukat na Gossip girl. Je celkem vtipné to sledovat takhle zpátky, když už dávno vím kdo, že je vlastně ta Gossip girl :D
Večer jsem jela na víkend za Lenkou na byt. Jelikož jsme si chtěli dát dárek na Vánoce ještě předtím než odletíme do Česka tak jsme to udělaly už včera. A já dostala ten nejlepší dárek na světě ♥ Botky, nejlepší krém na ruce a můj tady oblíbená lakris ♥ No upřímně kdo by ty botky nemiloval ;D

Dneska večer máme poslední party na bytě tento rok! Tak už se těším :)





2 komentáře: