1st February

Je celkem těžké uvěřit, že už je prvního února a jeden měsíc z roku 2016 je pryč. Byl to měsíc parádní! Jako každý rok jsem si dala spoustu přesevzetí a zatím můžu říct - všechny je celkem dodružuju a nebo si pomalu plním. Začala jsem chodit do posilovny, snažím se pořád poznávat víc a víc nových lidí, více se učit švédsky a snažit se šetřit (dobře tohle pořád nějak nefunguje jak by mělo :/ )

Jedno z mých předsevzetí bylo i to, že si udělám desing na blog, který se mi bude líbit a tím pádem budu víc a o raději psát. Pořád nějaké blogy sleduju, ale jak se mi nelíbilo to jak ten můj blog vypadá mě prostě absolutně odrazovalo od psaní. Skoro celý leden jsem se vymyslet jak vlastně chci, aby můj blog vypadal a nakonec jsem dneska jen tak narychlo otevřela Ilustrator a do 10 minut tohle bylo hotovo! :D
Taky jsem se rozhodla, že články budu psát i v angličtině, ať si to i přátelé tady ve švédsku mužou přečíst! :) A taky bych hrozně chtěla zkusit natáčení vlogu! Strašně moc mě baví na vlogy koukat tak bych si to i sama chtěla zkusit a opravdu tady ten blog nějak pořádně rozjet! :)

EN: It´s really hard to believe, that is already February and one months from 2016 is gone. It was amazing months! Of course like every year I have lots of "new years resolutions" - and so far I can say that I´m doing good job with them.  I¨m going to gym, trying to meet more new people, learn more swedish and I also trying to save some money( ok, but this doesn´t work that good :/) 

One of my resolutions was that I will finally fix the blog, so it´s look nice and I will be more inspired to write. So today I finally did something what I like! :D It took me like 10 minutes after 1 months of thinking about it. 
I also decided to maybe try doing vlogs. I really like to watching them so it could be fun try to do something like that too! 





1 komentář:

  1. tak na vlogy se rozhodně těším :) doufám, že to vyjde!

    OdpovědětVymazat