Free week

Píšu vám po celém týdnu, který jsem měla víceméně volno. Moje host family totiž odjeli na dovolenou na Mauritius. Já sice na tu dobu co byli pryč měla pár úkolů, ale to byli opravdu jednoduché věci jako - upéct muffiny, bulky a lasagne do mražáku, odmrazit mražák, udělat výzdobu na Astrid narozeninovou party atd.. . Takže volného času jsem měla dost! :)

Ve čtvrtek jsem měla švédštinu a pak jsem šla ke Kenze na oběd. Což bylo moc fajn! V pátek jsem potom hned na ráno šla k doktorce. Udělala jsi procházku a začala dělat nějaké z mých úkolů a zašla si do knihovny počíst časopisy :D Odpoledne jsem potom vyzvedla Lenku a měli jsme takovou tu "girls night" - filmy, pořádně pokecat atd .. No vlastně jako každý víkend. V sobotu jsem začali den gym, pak jsme zašly na nejlepší smothie na světe a večer jsme tu měli pár lidí na takovou malou party. :)

Začátek nového týdne pro mě vlastně nebyl žádnou změnou od víkendu, jelikož pracovat jsem pořád jakkoliv nemusela. No alespoň jsem dokončila můj TO DO LIST, abych nemusela dělat nic na poslední chvíli. Odpoledne jsem byla v kině a pak jsem přespala ve městě u Lenky na bytě. :) Teď mě čeká to tu trochu uklidit, aby nepřijeli do nějakého bordela. Dám se sprchu a budu jen odpočívat a čekat než přijedou! :) Už se mi po nich i stýskalo! :)








Žádné komentáře:

Okomentovat