It was a great weekend!

Je neděle večer a tenhle víkend je tedy za námi. Zítra zase všichni půjdeme do práce či školy a budeme se těšit na víkend další! :) Pro mě, ale musím říct že byl tenhle víkend parádní!

Už pátek byl skvělej den, jelikož jsem Alfredovi a Astrid asi chyběla mezitím co byli na dovči, tak na mě byli uplně hodní, vykládali mi co zažili a prostě byli hrozně moc cute ♥ Jelikož Astrid měla pak v sobotu narozeniny tak jsem ji než jsem odjela dala ještě dárek co jsem pro ni měla a ona byla nadšená! To mi udělalo velkou radost! Další velkou cute věci bylo, když za mnou přišel Alfred s pytlíkem bonbónů a řekla mi "happy Valentine´s day". Já teda Valentýna nějak neslavím 1. nemám s kým slavit a ze 2. přijde mi to až přílíš komerční (na druhou stranu, zítra bude všude čokoška ve sleve - slova holky co bude forever alone :D:D), ale jak za mnou došel ten 5tiletej kluk s těma bonbonama tak jsem myslela, že se rozbečím dojetím! A to nebylo všechno co  mě ten večer čekalo. Jela jsem za Lenkou na byt a ta už mě tam čekala s dárkem a dortem. Dokonce mi i zavázala oči, abych neviděla jak to předemně dávala na stůl. A dárek byl fakt super - ještě jednou díky moc! a dort taky! :)




V sobotu jsme potom vyrazily na oběd do města na opravdu skvělej hamburger! (joo po tomhle víkendu zase jím zdravě :D) Bylo uplně úžasné počasi! Svítilo krásně slunko a prostě po dlouhé době nepršelo a bylo světlo! Z okna to vypadalo jako jaro. Po oběde jsme se potom vydaly do Moderního Muzea a já musím říct, že jsem byla nadšená! Ani jsem si neuvědomila jak mi tohle vlastně chybělo, ale vidět naživo obrazy od umělců, o kterých jsem se učila ve škole bylo fakt super! Lenka z toho nadšená nebyla, jelikož jí tohle vůbec nezajímá, ale mě se to moc líbilo a určitě jsem tam nebyla naposled! :) Večer jsme potom popíjeli drinky a zpívali a dělali blbosti.





Dneska jsem odpoledne šla na kafe s Kenzou a po dlouhé době jsme pořádně pokecaly a dokonce jsem pochytila pár francouzských slovíček! :D No akorát jsem vypila k večeru 2 kafe a ted nejsem vubec ready jít spát, i když ráno musím vstávat. :D

Doufám, že vás víkend byl stejně skvělí jako ten můj! :)







Žádné komentáře:

Okomentovat