Barevné podzimní dny!

I když léto naprosto zbožnuju tak i přesto se každoročně teším na to, až přijde podzim. Barevné listí, cozy večery se zapálenýma svíčkama a koukání na filmy, těšení se na blížící se Vánoce. Vždycky jsem prostě měla podzim ráda! Letos si ho užívám, ale o něco víc. Budu to tím že jsem o tom víc venku na procházkách díky psovi mojí host family, kterého venčím a jsem za to fakt ráda!

Například při dnešní ranní procházce jsem po pár dnech(možná i týdnech) viděla aspoň na pár vteřín sluníčko.Tenhle podzim narozdíl od těch předchozích mě hrozně nabijí energii a vůbec nepociťuju nějakou podzimní únavu! ( nikdy ne po druhém kafe :D).Vážně se mi daří si udržet aktivnější způsob života - chodit do gym, učit se švédsky a mít pořád dost času na svoje přátelé a i tak si užívat toho mého oblíbeného relaxu při svíčkách! :)


Jak si užíváte podzimu vy? :)



4 komentáře:

  1. Moc pěkné fotky a pejsek je nádherný!
    Můj blog: Beauty by K. + u mě na blogu i na IG najdeš soutěž :).

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych řekla, že na mě podzimní únava padá, ale padá na mě i ta zimní, jarní a letní, takže radši pomlčím :D. Moc pěkné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Prvá fotka je prekrásna a havino je roztomilý ♥ Ja tiež nejako nepociťujem nejakú únavu ale chýbajú mi tie krásne slnečné dni ♥

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat