Happy 50th anniversary!

Tento víkend jsem letěla na víkend zpátky do Česka na oslavu 50.výročí babičky a dědy! Připravili jsme pro ně (já teda jen pomáhala všechno chystat na místě, jelikož ze Švédska se peče svatební cukroví celkem blbě :D ) suprise party. Byla to prostě takové tradiční svatební hostina - šunková rolka, knedličková polévka a svíčko k obědu a obědu sposta dalšiho jídla a cukroví a k večeři řízek s bramborovej salát.

Babička s dědou původně nechtěli vůbec nic slavit, ale jelikož by to byla škoda takové výročí neslavit tak rodina rozhodla sama. Jelikož oni až do poslední chvíle nevěděli, že se vůbec něco koná, tak to bylo pro ně překvapení a myslím, že byli moc rádi. Já měla hned za začátku proslov, pak následoval oběd a po obědě se slavilo víc a víc! Bylo to strašně moc fajn a já si to parádně užila a jsem strašně moc ráda, že jsem si to nenechala ujít a přiletěla jsem a to ikdyž jen na tak krátkou dobu.

Akorát teď jsem teda hodně unavená už od včerejška, kdy jsem musela vstávat už v 1:45 abych se dostala v čas na letiště, ale stálo to zato! :))















Žádné komentáře:

Okomentovat