Náročný týden!

Stává se vám někdy, že i když toho nemáte v práci nebo ve škole tolik, naplánuje si až přílíš věcí na volný čas a pak to prostě ani nestíháte? Takhle nějak vypadalo mých poslední 5 dní. Rodina, u které aktuálně pracuji, jela na pár dní do Francie za rodinnou a já tu zůstala doma jen se psem.

Moje dny vypadali následovně- hodně procházek se psama, gym, večeře a party s kámošema, návšteva moji ex host family. Bylo to pár super dní, které sice byli trochu aktivnější než jsem čekala, ale užila jsem si je!

Rozhodla jsem se taky, že je čas se pořádně se zase věnovat dodržováné zdravějšího stravování a tak od zítra (v něděli večer toho už asi moc nezměním) budu fakt jíst více zeleníny, méně pečiva a ještě si vymyslím nějaké další reálné pravidla, které budu v bežných dnech dodžovat ohledně stravování. Tak jsem zvedavá jak to půjde!


2 komentáře:

  1. Držím palce, taky se teď snažím jíst zdravěji, my to dáme :)

    OdpovědětVymazat
  2. Držím palce, taky se teď snažím jíst zdravěji, my to dáme :)

    OdpovědětVymazat