Welcome to my blog


HELLO THERE! 

Tak jo, asi bych měla začít tím, že se představim kdo jsem a proč to tu vůbec píšu a tak. 
Jmenuji se Kristýna, je mi 24 let, pocházím z Jížní Moravy, ale momentálně bydlím ve Švédsku. Uplně přesně ale teda nevím co víc tak začátek o sobě říct, než takovej ten uplnej základ. Ono postupem času tady toho bude o mě stejně víc jak dost.
Blogů už jsem měla několik - asi od 12ti let. Prvně o celebritách, potom o designu na blog (jelikož moje photofiltrové umění bylo hrozně cool a super žejo) a pak o sobě. Takový ten deníčkový blog. No a jelikož právě k těm deníčkovým blogům se vracím uplně nejradši, tak jsem se rozhodla začít znova. 
 Tentokrát teda na trochu lepší úrovni, než dřív. Přece jen doba je ted trochu jinde, než když mi bylo nějakých 16 let. 
Konkrétni téma tohoto blogu žádně není a asi ani nebude. Proč se taky omezovat jen na jedno téma, když můžu psát a tvořit co mě jen napadne. Už teď mám nápady hned na několik článků a těším se na celý ten proces a na to co nového mi tenhle blog přinese. 

Zatím se mějte a užívejte zbytek neděle! :)




Žádné komentáře:

Okomentovat