About last weekend

 Hello there! 

I když dneska je už úterý tak i tady píšu teprve o víkendu. Tak nějak nemám žádnou pořádnou rutinu kdy na blog chci přispívat takže tu je aktuálně všechno se zpožděním. Ano měla bych se v tom zlepšít to je fakt. 
Teď už ale o předešlém víkendu. Nedělala jsem absolutně nic tak moc speciálního, ale možná proto jsem si tenhle víkend tak užila. 

V sobotu přišla na návštěvu Lenka s rodiči, kteří zrovna přiletěli na návštěvu za ní na pár dní. Sobotní dopoledne jsem tak strávila v kuchyni - upekla jsem cheesecake s bílou čokoládou a takové pizza rolky. Všichni vypadali, že jim chutnalo tak jsem měla radost.
Potom co odešli jsem strávila zbytek dne jen koukáním na Suits a prostě jsem odpočívala a trávila čas s P. Mám ráda dny kdy jsem jak produktivní tak i mám čas na to dělat nic.

V neděli jsem pak začala den praním. Když bylo všechno prádlo vyprané, šla jsem na procházku kolem našeho rybníka co máme asi 5 minut od bytu. Miluju to tam a ještě víc když krásně svítí sluníčko jako to bylo přesně v neděli.  Taky jak bylo venku tak krásně vyfotila jsem asi 100 fotek. Odpoledne přišel na návštěvu P. táta a večer jsme si s P. udělali domáci pizzu - našla jsem recept se super rychlé a snadné těsto a pak jsme jen koukali na Friends a šli spát. 

Prostě super víkend. 

Teď už je pomalu čas se jít nachystat do postele a jít spát ať jsem připravená na dalši pracovní den. 








Žádné komentáře:

Okomentovat