Cozy winter evening

Hello there! 

I když přes den v práci je ta věčná tma fakt unavující, tak když přijdu domů z práce, udělám něco k jídlo, lehnu pod deku, zapálím svíčky a koukám na nějaký seriál tak si ty podzimní/zimní večery fakt užívám. Teď jsem akorát znova začala koukat na Netflixu na Modern Family a Friends. Brzo ale začne mánie s Vánočnima filmama. Na to se teda maximálně těším! Už se nemůžu dočkat až udělám Vánoční výzdobu, kterou mám v plánu na první adventní neděli.  

Jelikož se ty Vánoce opravdu rychle bliží tak už jsem taky začala s dárkama, celkově tohle období miluju takže už tu nejmíň dvě hodinu koukám po různých e-shopech a nakupuju. Nevím teda jak se mi to povedlo ale nejvíc zatím nakupuju pro sebe - tak nějak moje skoro každé Vánoční nakupovaní začne nakupováním pro mě. Ale taky už mám udělaný seznam co pro koho chci koupit atd. 

Teď už je teda pomalu čas jít do sprchy, odlíčit se, vyčistit zuby a jít spát - dobrou noc!




Žádné komentáře:

Okomentovat