Midsommar 2019

Hello there! 
I když Midssomar byl už pár měsíců zpátky tak i tak bych chtěla ráda  udělat aspoň malej článek o tom jak jsem slavila Midsommar letos.  Taky je den odedne víc zima tak je super si připomenou ty teplé letní večery. Opravdu, už teď mi chybí ty dlouhé noční večery. 


Tento rok jsem trávila Midsommar s kamoškama. Poprvé po 4 letech ve Švédsku bylo krásné počasí tak byl plán jasný - jít na pláž, vzít si nějaké dobre jídlo sebou a prostě si užít den. 
A tak jsme i udělalaly.  Prvně jsme chvilku jen relaxovaly i Lenku doma, šly na procházku  a nasbíraly jsme nějaké kytky na květinovej věnec. To bylo super, jen teda potom měla Lenka doma pěknej nepořádek. Tak jsem byla ráda, že to bylo u ní doma a ne u mě. Pak už jsme vyrazily na pláž, užívaly sluníčko, kecaly a vyfotily tak milion fotek. Asi si to umíte představit - takovej ten klasickej babinec. 

Večer jsme se pak přešunuly zase domů k Lence a prostě pokračovali s kecáním, drinčíkama a taky jsme hodně zpívaly :D No jako musím říct, že to byla fakt super noc a tak dlouho jsem se hodně  dlouho nenasmála, ale teda jsem se takhle i hodně dlouho neopila. No taky jsem díky tomu skoncila dva dny v posteli s kocovinou. Ale určitě za super den/noc s kámoškama to stálo :)












Žádné komentáře:

Okomentovat