Fall 2020

Hello there! 

Zase ke mě přišla taková nálada na to psát blog, tak jsem se rozhodla že se do toho zase pustím. Protože proč nedělat víc věcí které mě dělají šťasnou. O tom se celkově poslední dobou snažím dost přemýšlet. Co je to co v životě opravdu chci a co mě děla šťasnou? Musím rozhodně říct, že to není vůbec jednoduché si na tuhle otázku jednoznačně odpovědět.  

Každopádně s podzimen tak jako s každým jiným ročním období mám náladu věci měnit a dělat prostě a jednoduše věci jinak.Začala jsem zase studovat švédštinu, protože i když toho celkem dost umím tak chci prostě umět co nejlíp a hlavně mít všechno co to umím u poradně na papíře. No asi to největší co jsem tenhle podzim změnila jsou moje vlasy. A i když se to může zdát jako hrozná blbost  a maličkost tak se cítím celkem s novým fresh účesem tak nějak jakože jsem našla nový dech. Hlavně jsem měla několik let dlouhé vlasy a fakt jsem si myslela, že se jen tak neostříham tak se teď v krátkých vlasech cítím tak hrozně dobře. Někdy jsou i takové maličkosti co můžou udělat velkou změnu v živote. 

Teď je pomalu a jistě čas si připravit vše na nový týden, jít na procházku a uvidíme jak to všechno s psaním blogu půjde do budoucna. Tak doufám, že všichni ostatní máte taky super neděli! 



1 komentář: