Work mode it´s on

 Hello there! 

Tak jsme konečně za půlkou pracovního týdne. Nevím čím to je ale tenhle týden prostě nemám totálně žádnou energii. Ráno vstanu jsem unavená, pak celý den v práci a večeř až přijdu domů tak bych klidně mohla jít spát v sedm večer bez problému. Bohužel jak se mi často stáva tak když se snažím spát a jsem moc unavená tak nemůžu usnout - tohle je už moje klasika. 


Dneska po práci si půjdu zacvičit, protože to mi často pomáha pak v tom si vyprázdnit hlavu a o to líp se mi pak spí. No zbytek večera pak vidím, že ho strávím u Netflixu. Včera jsem se začala koukat na nový serial The Sinner a dost mě to chytlo a vzhledem k tomu, že je celý den dost upršený tak si nemyslim že budu mít náladu na něco jiného. 

Teď si jdu dopít svoje kafe a po polední pauze hezky zpátky do práce. Přeji všem krásný den 😊





Žádné komentáře:

Okomentovat