Saturday vibes

 Hello there!

Jak se zatím úžíváte víkend? Ve Stockholmu je zatím klasické podzimní upršené počasi - vlastně jako celý tento týden. Aspoň, že je už konečně sobota, den jako strvořený pro snídani venku s kamarádkou. Takové dny mám hrozně ráda a je super se takhle odregovat od každodenních poviností. Dneska jsme šly do kavárny Bröd och Salt. Párkrát jsem tu byla na kafe, ale poprvé na snídani a určitě ne naposledy. Mají velký výber různých sendviču, čerství chleba a výborně buchty a moc dobré kafe. A to čeho jsem se opravdu zamilovala byl také interiér jejich kavárny. Jedna s věcí co miluju na Stockholmu nejvíc, že je to tolik kaváren a restaurací kde je to opravdu útolné. 


Teď už jsem zase doma. Dodívala jsme se na poslední díl The Sinner a zbytek dne mám v plánu jen odpočívat, pouklízet doma a prostě take it easy :D Tohle mám ráda na víkendech, že mám čas si odpočinout a taky dohnat vše na co v pracovním týdnu nemám čas a nebo energii. Taky co mám hrozně ráda je si pustit nějaký podcast při uklízení. Potom mě to uklízení skoro bavi. Večer to vidím na filmový večer s přítelem. Zítra mě pak čekají nějaké úkoly švédštiny a určitě bych si chtěla udělat čas na to jít na prochazku a třeba na někam na kafe. 

Žádné komentáře:

Okomentovat