Söndagsmys

 Dneska jsem měla opravdu hodně cozy den. Poslední dobu mám neděle skoro nejradši ze všech dnů v týdnu.Ráno jsme šli s přítelem na procházku a rovnou i nakoupit jídlo na přístí týden. Potom co jsme tahali mega těžké tašky tak se ještě víc nemůžu dočkat, až tak do roka koupíme vlastní byt kde bude možnost i parkovacího místa, což aktualně nemáme, a budeme si moc pořídit konečně i vlastní auto. Jelikož si vždycky vaříme jídlo na celý týden dopřebu pro oba dva tak je toho vždy celkem hodně.


Potom co jsme přisli domů jsme si udělaji oběd, pak kafe a jen chvilku koukali na televizi. Chvilka nedělního relaxu - žádný spěch, žádný stres.  Jelikož jsem měla doma pár jablek a tak jsem upekla jablečný perník. V době podzimu absolutně miluju péct něco z jablek! 😊Mezitím co se perník pekl jsem taky začala s přípravou obědů do práce. Na příští týden je na menu losos s rýží, zelenýma fazolkama a dipem z creme fraiche. Odpoledne k nám přišli na návštěvu přítelův táta s bráchou s všichni se u nás koukali na fotbal. Jelikož mě fotbal fakt moc nebera tak jsem pomalu a jistě začala připravovat i večeři - dnes a pár dní v týdnu budou k večeři masové koule s bramborama. Víc typické švédské jídlo snad ani neexistuje 😁Jednou za čas je to ale dobrota, ale musím říct že tolik kuliček najednou jsem předtím snad nikdy nedělala. Ale mít už dopředu nachystané jídlo je vždycky nejvíc super během pracovního týdne. 



Teď jsem si dodělala všechny ůkoly na zítřejší švédštinu a pomalu půjdu spát. Ještě, že dneska se změnou času jsem měla o hodinu víc to všechno stihnout. Miluju tuhle změnu času - aspoň na pár dní je to super změna. 




1 komentář:

  1. Podzim je nádherný. :) A taky vždy nakupujeme na týden dopředu a vařím vždy jídlo na dva až tři dny :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat